בסמוך לאחר שהממונה על חדלות פירעון או רשם ההוצאה לפועל ימנה אותי לנאמן בעניינך, אפנה אליך באמצעות כתובת הדוא"ל/פקס של עורך הדין שלך ואזמן אותך לבירור במשרדי. במידה והמועד אינו מתאים, אני מבקש לעדכן מוקדם ככל שניתן בצירוף מספר מועדים חלופיים בטווח של עד חודש וחצי מהמועד שנקבע, וזאת על-מנת לתאם מועד חלופי מוסכם.

במסגרת מכתב ההזמנה, אבקש לקבל מסמכים נוספים הנדרשים לבירור מצבך הכלכלי והמשפחתי וכן שאלון. אבקשך להעביר את המסמכים במועד, ולכל הפחות להעביר בתום המועד התייחסות לסיבת אי-העברת המסמכים. מילוי השאלון מראש יחסוך זמן רב בבירור.

למען החיסכון, היעילות וכדי לשמור על איכות הסביבה – אני מבקש להעביר אלי את המסמכים באמצעות דואר אלקטרוני. במקרה של קבצי נתונים גדולים שלא ניתן להעביר באמצעות דואר אלקטרוני – ניתן להשתמש ברכיב העלאת הקבצים בעמוד "צור קשר" באתר זה, או בשירותים אחרים להעברה מאובטחת של קבצים גדולים.

דוחות דו-חודשיים יש להגיש באמצעות אתר האינטרנט של הכונס הרשמי בקישור זה (נדרש דפדפן אינטרנט אקספלורר או Firefox וייתכן שתידרש התקנת תוסף של שירות הטפסים הממשלתי). 

אני רואה חשיבות עליונה בשיתוף הפעולה שלך עם ההליך – בעמידה בהתחייבויות כגון השלמת מסמכים שאבקש, הגשת דוחות והתייצבות לחקירה.

לנוחיותך בתפריט האתר קישור לעמוד הטפסים באתר הממונה על חדלות פירעון.

כל הזכויות שמורות לעו"ד אביב גלמן © 2020